sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Villiä touhua vihdoinkin

Jes, nyt on meikäläisenkin harrastuskausi alkanut vihdoin viimein ! Viikko sitten tapasin kaikkia vanhoja tuttuja tuolla JANKKin harkkahallilla ja kerrankin noi minikoirat jätettiin autoon ja minut otettiin sisälle, eikä laitettukaan sinne häkkiin heti. Mä näin heti siellä pihalla sen aussi-Pepun ja kromfo-Akun sekä sit mä näin myös sen aussi-Veetib. Vaihdettiin siinä sit vähän kuulumisia siellä hallilla, vaikka emännät jotain inisi, ettei saa pitää niin kovaa mekkalaa. No haloo ! Me ei sentään oltu nähty ehkä moneen vuoteen, kait siinä ny jotain on toiselle kerrottava. Huippujuttu oli se että mä pääsin agiradalle. Emäntää ajatellen oli rakennettu sellanen ihan yksinkertanen rata, jotta se kerkeis mua ohjata, mut kyl mä yhen kerran menin vähän omia reittejäni silti. ;D Tehtiin me jotain ihme paikallaanolookin siellä, vaikka mä meinasin kyl, et en rupee siel kököttään rivissä maaten. Mut emäntä kävi uudestaan anomassa niin makailin sit vähän aikaa, se emäntä tuli niin kovin iloiseksi tosta !
Nyt viime perjantaina sinne hallille ei sit tullukkan kun se Veeti ja me päästiin sit vuoronperään meneen aksaa. Oli oikein mukavaa. Emäntä ei vieläkään oikein muista, et sen on kerrottava mulle mihin se mut haluaa, jollen kerta saa ite valita reittejäni. Hyppelin muuten myös pari kertaa sitä sellasta toko-hyppyä.

Ei kommentteja: